اولا انا مش داخله المجال اعمل شبكة علاقات مع المبرمجين وبرضه لو هنفترض كلامك صحيح فيكفيني معرفتي بالمنتدي و أستاذ حسن واستاذ ابو عمر

ولو المنتدي وقع فاكيد عشان انا من متابعينه فهستحمل وهنتظره القائمين عليه ومش هكمل الي عاوزاه الا منهم حتي لو مش هعمله

ثانيا

انا مش عارفه منين حضرتك لقيت ان كلامي فيه تعالي
داه انا عماله اعتذر وبقولك مش عاوزه تفهمني غلط وشكرتك علي المجهود وفكرت في كل كلمه قبل ما ابعتها عشان مش يجي رد زي داه وبرضه انت رديت رد خلاني بصراحه قولت مش كان في اي لزوم اني افكر في كل كلمه كتبتها وكنت رديت بسطر بس وقولتلك متشكره مثلا وهنتظر رد ا. حسن
ومع ذلك مع كل تبريري وشرحي برضه شوفته بالاسلوب اني متعاليه !!

علي كل حال انا معنديش مشاكل طالما الرد باسلوب كله ذوق واعتذار مش عجب حضرتك ويبقي يغلطني اي حد شايف في كلامي تعالي ووقتها هعتذر ليك
بس انا تعودت علي اسلوب برمجه استاذ حسن من حيث تنظيم الاكسبرت كادوات واوامر وداه حقي اني اطلب من شخص باسمه وحقه برضه انه لو مش عاوز يرد ما يردش او لو مشغول برضه في الحاله دي هنتظره

تاني شئ اكسبرت حضرتك مكتوب عليه اسم موقعك وايميلك وانا ماعلقتش بس اظن داه مش صح في منتدي دخلت عليه بنفسي طلبت منه طلب موجه للمنتدي فلو حضرتك عاوز تساعد فاكيد كنت هتشيل اي روابط لان واضح جدا لو مش تقصد انها دعايه !!!

اخيرا كلامك يعتبر فيه جزء كبير للاساءه للمنتدي وواضح انك مش مدرك داه وخصوصا لما بتقول ان المنتدي وقع قبل كدا وكانت حوسه لانك كدا بتشهر بيه مع انك المفروض زي ما بتقول من تلامذته فانا بقولك كلامك الي صدمني

اعذرني بس رديت بمنتهي الادب والذوق قولت بتعالي فخلينا بقا نتكلم بالاصول ولا انا غلطانه !!

الاســـم:	Untitled.png
المشاهدات: 110
الحجـــم:	109.7 كيلوبايت