النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: اكسبيرت للاخ الفاضل حسن مع افضل ملف اعدادات

عضو

افتراضي اكسبيرت للاخ الفاضل حسن مع افضل ملف اعدادات

السلام عليكم ورحمة الله
    فى محاولة ثانية للعمل الجماعى المفقود ارفق لكم اكسبيرت من صنع الاخ حسن بارك الله فيه وفى القائمين ع المنتدى مع افضل ملف اعدادات توصلت اليه ولكن استسمحكم ان تشاركونا تجاربكم لعلنا جميعا نستفيد وخاصة مع هذا الاكسبيرت ..اذا استطاع احدكم عمل باكتست بجودة عالية فليشاركنا النتائج العمل على باوند دولار فريم خمس دقائق
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

عضو

السلام عليكم

انا عملت باك تيست لم يفتح اي صفقة وحطيت نفس الاعدادات المرفقة هل بسبب المؤشر لانه ليس موجود عندي ارجو الافادة وشكرا
    التعديل الأخير تم بواسطة omar12 ; 11-10-2020 الساعة 08:03 AM

عضو

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته المؤشر موجود بالمنصة وليس مؤشر خارجى تأكد من استخدام منصة bdswiss

عضو

اخي الكريم عملت باك تيست من سنة 2018 الى تاريخ اليوم لم يفتح صفقات الا في شهر تمانية 2020 الى تاريخ اليوم وجاب ربح 9 دولار على منصة
    bdswiss
    التعديل الأخير تم بواسطة omar12 ; 11-10-2020 الساعة 07:13 PM

عضو

الاكسبيرت بيعتمد على فريمات الدقيقة والخمسة والربع لازم يكون عندك بيانات تاريخية لفريم الدقيقة عشان يفتح معاك ...جرب تشغل على فريم الدقيقة عشان تشوف الاكسبيرت هيبدأ معاك بتاريخ كام

عضو

مش مهم هيكسب كام المهم جودة الصفقات ونسبة الصفقات الرابحة للخاسرة لانك تقدر تزود اللوت مادام جودة الاشارة ممتازة ..انا البيانات اللى عندى من منتصف شهر مارس الى الان الاكسبيرت فتح 35 صفقة خسر 3 صفقات فقط وغير متتالية يعنى تقدر تزود حجم المضاعفة فى حال الخسارة

العلامات المرجعية

العلامات المرجعية