النتائج 1 إلى 10 من 50

الموضوع: طلب اكسبرت للبولنجر باند من استاذنا الغالي أ. كيرا

مشاهدة المواضيع

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    عضو

السلام عليكم استاذ سبيل
    اهلا بحضرتك واشكرك علي مجهودك ومباردتك بالمساعده

والحقيقه قريت رد حضرتك من شويه من الموبايل عشان كنت بمشوار ولسه راجعه بس مش عارفه كنت هرد اقول ايه احسن اتفهم غلط واتفهم اني قليلة ذوق

بس الفكره كلها اني بالاساس طلبه من استاذ حسن وانا فعلا عندي اكسبرت بنفس الفكره الي قولت عليها بس فقط معتمد علي بولنجر واحد واستكوكاستك وتخلو من تفاصيل كتيرمن الي انا كاتباها

انا شوفت حالا الاكسبرت الي حضرتك عدلت عليه وبارك الله فيك

بس انا الحقيقه طلب اكتر من طلب من استاذ كيرا وعمله لي مشكورا وكمان مرتاحه نفسييا مع برمجته والطريقه الي بيعمل فيها اعدادت الاكسبرت

مش قصدي والله ارد دعمك باسلوب يتفهم غلط بس انت اكيد فهمت الي اقصده من موضوع راحه نفسيه

ردا علي حضرتك في موضوع الاستوب لوز عشان برضه مش اتفهم غلط اني مش عاوزه اقول تفاصيل

الحقيقه انا بشتغل من اول فريم الدقيقه لفريم النص ساعه واحيانا الساعه و هاي ولو الشمعه بيعتمد علي الفريم المستخدم

موضوع المفونج والايشكومو لفلتره الاتجاه العام بمعني ان الصفقه تتفتح مع الاتجاه العام عند توافق الشروط

بالنسبه للايميل فهو اهم شئ عندي لانه هو الي هينبهني بفتح الصفقه عشان انا شارحه كنت ظروف انشغالي لاستاذ كيرا واني وقت ضيق اوي فكنت بحتاج برمجته لاساليب بشتتغل بيها لضيق وقتي اوي وعدم تفرغي

والشئ الاخير اني باعته في اول موضوعي ليه عن طلب كود الاكسبرت ونسخه مفتوحه

مره تانيه ياريت مش تفهم ردي بمحمل سئ او غلط وبجد متشكره اوي ليك

ملحوظه انا جربت الاكسبرت ولم يفتح اي صفقه كما انه بياخد وقت كتير في البك تيست ودي من اجمل الحاجات مع برمجه استاذ كيرا ان الاكسبرتات بتكون خفيفه وسريعه واسفه مش اقصد شخصك الكريم في شئ بس بوضح لي متحفظه علي طلبي الاكسبرت من ا. كيرا عشان خوفت يشوف ردك فيفتكر ان خلاص وطلبي يقف
    التعديل الأخير تم بواسطة Nadia Mohamed ; 28-12-2020 الساعة 11:16 PM

العلامات المرجعية

العلامات المرجعية