المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اكسبيرت للاخ الفاضل حسن مع افضل ملف اعدادات

magdymagdy
10-10-2020, 10:25 PM
السلام عليكم ورحمة الله
فى محاولة ثانية للعمل الجماعى المفقود ارفق لكم اكسبيرت من صنع الاخ حسن بارك الله فيه وفى القائمين ع المنتدى مع افضل ملف اعدادات توصلت اليه ولكن استسمحكم ان تشاركونا تجاربكم لعلنا جميعا نستفيد وخاصة مع هذا الاكسبيرت ..اذا استطاع احدكم عمل باكتست بجودة عالية فليشاركنا النتائج العمل على باوند دولار فريم خمس دقائق

omar12
11-10-2020, 07:55 AM
السلام عليكم

انا عملت باك تيست لم يفتح اي صفقة وحطيت نفس الاعدادات المرفقة هل بسبب المؤشر لانه ليس موجود عندي ارجو الافادة وشكرا

magdymagdy
11-10-2020, 11:19 AM
السلام عليكم

انا عملت باك تيست لم يفتح اي صفقة وحطيت نفس الاعدادات المرفقة هل بسبب المؤشر لانه ليس موجود عندي ارجو الافادة وشكرا

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته المؤشر موجود بالمنصة وليس مؤشر خارجى تأكد من استخدام منصة bdswiss

omar12
11-10-2020, 07:10 PM
اخي الكريم عملت باك تيست من سنة 2018 الى تاريخ اليوم لم يفتح صفقات الا في شهر تمانية 2020 الى تاريخ اليوم وجاب ربح 9 دولار على منصة

bdswiss

magdymagdy
12-10-2020, 01:05 AM
اخي الكريم عملت باك تيست من سنة 2018 الى تاريخ اليوم لم يفتح صفقات الا في شهر تمانية 2020 الى تاريخ اليوم وجاب ربح 9 دولار على منصة

bdswiss

الاكسبيرت بيعتمد على فريمات الدقيقة والخمسة والربع لازم يكون عندك بيانات تاريخية لفريم الدقيقة عشان يفتح معاك ...جرب تشغل على فريم الدقيقة عشان تشوف الاكسبيرت هيبدأ معاك بتاريخ كام

magdymagdy
12-10-2020, 01:09 AM
مش مهم هيكسب كام المهم جودة الصفقات ونسبة الصفقات الرابحة للخاسرة لانك تقدر تزود اللوت مادام جودة الاشارة ممتازة ..انا البيانات اللى عندى من منتصف شهر مارس الى الان الاكسبيرت فتح 35 صفقة خسر 3 صفقات فقط وغير متتالية يعنى تقدر تزود حجم المضاعفة فى حال الخسارة