المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب اكسيبرت فكرة بسيطة و مربحه جدا باذن الله .. ارجو المساعده

سامح جابر
14-07-2019, 03:12 PM
سلام عليكم اخوانى اعضاء المنتدى

بطلب من الاخوه المبرمجين اكسيبرت لمؤشر الماكد 1 - يفتح صفقات شراء عند ظهور بارات الماكد اعلى خط الصفر و عند ظهور اشاره معاكسة يغلق الشراء و يفتح بيع ( اى ظهور بار الماكد اسفل خط الصفر يغلق صفقة الشراء و يفتح البيع )

2 - و فى حاله خساره صفقة يدخل الاخرى بلوت مضاعف ( بمعنى لو فتح صفقة شراء و كانت صفقة خاسره و ظهرت اشاره بيع يغلق الشراء و يفتح البيع بلوت مضاعف )

و الف شكرا مقدما لاعضاء هضا المنتدى الرائع و المفيد .. جعله الله فى ميزان حسناتكم

سامح جابر
14-07-2019, 09:53 PM
ياريت يا جماعه حد يرد عليا بعد اذنكم

المهندس حسن او المهندس كيرا

انا قريت شروط صنع الاكسيبرتات و محتاج الاكسيبرت ضرورى لتجريبة غلى ديمو و عمل باك تيست له قبل دفع رسومه لتشغيله على حساب حقيقى

kira-h
15-07-2019, 01:35 AM
وعليكم السلام
اخي الكريم هناك طلبات قبلك ويوجد منها الخاصة التي لها الاولوية في التنفيذ،
ولا اعلم لم العجلة وطلبك لم يمر عليه حتى 3 ايام؟ في حين تصبرون اسابيع بمنتديات الجيران
عموما المرجو توضيح المطلوب بصور توضيحية من الشارت

سامح جابر
15-07-2019, 02:30 AM
بعتذر لك اخى الفاضل على استعجال الرد فكرة الاكسيبرت هى فتح صفقات شراء و بيع على اساس مؤشر ( الماكد ) بمعنى ..... فتح صفقة شراء عند ظهور اول بار من بارات مؤشر الماكد اعلى خط الصفر ( اى ظهور بار مؤشر الماكد من الاعلى ) ..... و تظل الصفقة تعمل حتى ظهور اشاره بيع معاكسة و يتم اغلاق الشراء و فتح البيع ...... و شروط البيع ظهور اول بار من بارات مؤشر الماكد اسفل خط الصفر ( اى ظهور البار مؤشر الماكد من ناحية الاسفل ) ......... و فى حاله اى صفقة تم اغلاقها على خساره يتم الدخول الصفقة التى تليها بلوت مضاعف و الاعدادت تكون تحتوى على خانه لاعدادات مؤشر الماكد / و خانة لتحديد اللوت / و خانه تحديد المضاعفة و شكر لحضرتك مقدما

سامح جابر
15-07-2019, 02:35 AM
و لو تسمح اخى كيرا يكون الاكسييبرت قابل لعمل باك تيست له على شركة تك ميل و تجريبة على ديمو تك ميل ايضا

kira-h
16-07-2019, 12:22 AM
مرفق الاكسبيرت

سامح جابر
16-07-2019, 01:45 AM
تسلم ايدك اخى العزيز ... لكن الاكسيبرت لا يفتح صفقات عند القيام ب الباك تيست

kira-h
16-07-2019, 04:18 AM
راجع الموضوع بتوقيعي

سامح جابر
17-07-2019, 01:25 AM
انا فعلا بستخدمه فى باك تيست على حساب ديمو بس برضة مش راضى يشتغل